Wijziging van de openingsuren van het Administratief Centrum in de zomer

De permanentie op donderdagavond wordt geschrapt:

  • Van 8 juli tot 16 augustus 2024 aan de loketten van de dienst Stedenbouw (raadpleging van openbare onderzoeken);
  • Van 8 juli tot 23 augustus 2024 aan de loketten van dienst Bevolking.

Dienst van de ontvanger

Deze dienst is belast met de opmaak van de begroting, de rekening, de verwerking van de ontvangsten, de betaling van de uitgaven en het beheer van de geldelijke middelen.

Contact

  • Beheer van de invordering:  02/605.18.13
  • Beheer van de ontvangsten (behalve parkeerretributies): :  02/605.18.14
  • Beheer van de betalingen uitgaven@ukkel.brussels
  • Beheer van de rekening:  02/605.18.16
  • Beheer van de begroting:  02/605.18.11

Dienst Ontvanger

Adres
Stallestraat 77
Open voor het publiek enkel op afspraak van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 15.00 uur